Thursday, October 8, 2009

GF Ferrer

GfFerrercollage

Today while browsing Mensrag.com I found Gianfranco Ferrer collection. Like I said about Bailmain's collection, this one has everysingle one of my obssesions in clothing right now , sequins,jackets and shoulder pads. The best of all is that unlike Balmains colletion this one is for men, so I can actually wear it(day dreaming ha)

My favorite pieces is the first jacket...I dont know what material is used but it reminds me of old Michael Jackson jackets.Anyway I love the entire collection and hope everyone shares the same feeling :)

Hoy encontre en Mensrag.com la coleccion de Gianfranco Ferrer. Como dije en el post sobre la coleccion de Balmain, tiene todo lo que ahora mismo me gusta en cuestion de diseño; brillo, jackets, shoulder pads. Lo mejor de todo es que encontrario a la de Bailmain esta es de hombre.

Mi favorito es el primer jacket lleno de brillo, me recuerda a los jackets que usaba Michael Jackson. Tambien la camiza de botones que tiene el cuello de brillo y el doblez de las mangas brillozo, esos detalles haci siempre me llaman la atencion.

En general.... me gusta la coleccion completa :)

Collage by me :D

No comments:

Post a Comment